Alla inlägg under november 2008

Av Becca - 30 november 2008 12:36

idah är e 1:a advent och vi tänder första ljusen av fyra:)

idag är de julskyltning som gäller:)

jag hoppas verkligen att ja ska gå med hjärtat..hoppas<3

försövrig har ja satt upp julstjärnan, den är så stor att den tar upp hela mitt fönster, bild kommer när de blir mörkare för de blir ju mycke4t mysigare då juh:)

men ha de bra allihopa=)

take care:D

Av Becca - 30 november 2008 02:45

nattinatti:)

nu ahr ja precis kommit hem från jennifer.

min kväll har sett ut så här=)

jag gick till hanna och vi kollade på "stjärnor på is" heja markus helt klart!:)

sen stack ja till hagakyrkan där ja mötte jennifer och sen cyklade vi hem till henne. visatt o sjöng julsånger hela tiden:) så mys var de..

ha de bra:)

Av Becca - 29 november 2008 19:07

hello mates:)

giår var ja på fest hos Ellan=) Natta o hennes mamma kom förbi o hämtade mig=) trevligt, var lite nervös men men:P

kom dit o tog någon grogg:) de var längesen men de var gött! sen fick ja nått sött o gott av Ellan, mm mycket gotti! tack:)

hjärtat kom dit...o ja umgicks med natta o natta:) o bea, alex o vicky kom förbi med.

sen blev de för lite mycket drickat kanske. ja o hjärtat körde hem till mig o vi somnade vid 4 kanske:)

vaknade vid 12 idag och vår frukost blev på markant, med en räkmacka o lite läsk haha:)

sen mös vi o kollade på alien vs predatator eller hur de stavas xD jag trodde den skulle avra skitkass för ja är inte så inne på att kolla på alienfilmer annars men de var faktiskt bra!

sen mööste vi mycket:)

o ja skulle egentligen till chrille med bea o robin men ja skiter fakktiskt i de.. ja orkar inte, för nu sitter ja i mysbyxor o ser förjävlig ut rent ut sagt..

så snart ska ja nog ta mig till konsum eller nått=) är sugen på nått rikigt smarrigt=)


här är en bild från festen och en bild på mig i natta s nya o jävligt snygga glasögon:)


tycker ni att ja passar bra ut i glasögon, jag tycker själv att ja ser mycket klockare o vuxnare ut o de är ju en fördel:)

ha de bra alla=)

Av Becca - 28 november 2008 18:08

idag är de fredag o en mycket bra kommande helg på G!

ja är så laddad:P mums=)

nu sitter ja o väntar på att natta ska bli klar med sitt fönande hår:P

o sen drar vi till ellan:P

kulkul=)

här kommer bilder när ja är på jobbet i min servitrisuniform:P o en  bild på den konstiga maten vi fick idag:P

o en bild där ja r laddad för idag ska de festas:)

let's have som fuuun:)!

Av Becca - 27 november 2008 17:51

idah började japå kommunen klockan 9...skönt:)

fick börja med att baka o göra sallader..de satte mig i jobb direkt...

sen har vi julpyntat med och gjort stora mackor för 45 pers..lite jobbigt..så ska de vara 3000000 pålägg på med:P

så klockan 4 gick ja hem med svetten i pannan. de kör verkligen med en om amn säger så.

kom hem o diskade.

idag ska kanske hjärtat hit om man ite ska träna! hoppas, annars får ja inte träffa han förräns på lördag:(

and guess what:) han vill gå med lilla mig på julskyltningen på söndag, mums på de:)

så nu väntar ja bara på sms från han:)hoppas,hoppas,hoppas han itne ska träna!

o ikväll är ja ensam hemma med.. de är lite därför ja vill ha någon hos mig:)

ikväll är de egentligen de sista rock the house men ja pallar inte slösa pengar o tid på de..-då sitter ja hellre hemma faktiskt:)

ha de bra alla=)


Av Becca - 26 november 2008 15:34

idag kom ja till jobbet o ja kände mig inte ritigt kry så jag fick gå hem igen...

sen sov jag, så nu är ja utvilad o allt=) skönt!

ja har duschat nyss o jag väntar bara på att klockan ska bli fem i 4 så ja kan lämna en tröja i mattes skåp, jag har haft den ett bra tag nu! haha:P

sen ska ja följa med hem till hjärtat och han ska klippa sig hos bella...o han ska inte träna ida!, jepp! vad gld jag blev:)

förutom detta så är allt jättebra!:)

take care mates!:) o kom ihåg att ja är riktigt festsugen nu fast ja får väntar tills fredag:) hanna får ja vara med dig o anna:)?

Av Becca - 25 november 2008 15:47

hej, idag är de tisdag o gissa avd ja fick igår=)

när min älskling kom till mig igår=) ohh ja ville bara gråta av lycka<3

han kom fram med sin hand och där i hade han tre röda rosor till mig så sa han, et du vad de betyder älskling..o ja som är så trög vet ju inte de:( ja bara nej?

de betyder" ja älskar dig"

dem där tre orden är så härliga att höra..ja är så lycklig med dig, du förstår inte!

OMG, JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR SÅ DE FINNS INTE!

vi hade tre månader igår:) o ja gav honom ett halsband:) glader blev han:)

tyvärr så får ja itne träffa han idag men IMORN! då ska ja hem till han:)

idag ska bea komma hit:) saknat dig kvinnan!

mucho love på detta!

puss på alla:)

Jonathan Bengtsson+Rebecca Larsen= mycket kärlek på hög nivå:)


Av Becca - 23 november 2008 13:55

idag är de söndag och hela helgen har bestått av mys med min underbara pojkvän jonathan<3 you mean so much to me honey!<3everything!

igår så firade vi min mamma som fyllde 37 år gammal.  min mormor och jonte o tommy kom hit och vi åt tacos=)

sen åkte mamma hem till tommy och jag o jonte var ensamma igårkväll...ohh myys på hög grad!

idg kommer jonte igen=) ja blir så glad i din närvaro! kan inte beskrivas med ord! du är bara min honey!<3

så idag ska vi mysa och kolla på "erick o mackan" ja har börjat följa de. de är faktiskt roligt=)

imorn börjar ja mina två sista veckor på kommunen café linné...julle sa att de var roligt där och rätt slappt, så ja känner att ja kommer att ha de bra där=)

ja skulle vilja börja träna med något men ja känner att ja inte kommer att hinna de. ja skulle vilja följa med jonte till gymmet=) de skulle varit roligt att testa på, men ja vågar itne riktigt och ja tycker de är pinsamt, ja menar dem som är där kan ju sin grej så kommer ja där o kan inte något. fast jakan ju lära mig av hjärtat<3

kanske skulle snacka om de.

sen har ja o jonte snackat om att åka utomland nästa år...:) tycker ja låter som en superduperbra idé! hihi:) de krävs bara att man är snål tills dess med pengarna? hmm jadu:) jo jag kan om ja vill och ha tålamod för att ja vet att ja kommer ha sjukt kul där med dig älskling<3

nu börjar du kanske med att tillfriskna vilket är jättebra. jag är här för dig om de skulle avra nått..

jo ja vet att min inlägg handlar mest om jonte men de ör bara för att jag är sjukt kär i han!

jag älskar dig jonathan bengtsson<3

Ovido - Quiz & Flashcards