Direktlänk till inlägg 23 november 2008

sunday...

Av Becca - 23 november 2008 13:55

idag är de söndag och hela helgen har bestått av mys med min underbara pojkvän jonathan<3 you mean so much to me honey!<3everything!

igår så firade vi min mamma som fyllde 37 år gammal.  min mormor och jonte o tommy kom hit och vi åt tacos=)

sen åkte mamma hem till tommy och jag o jonte var ensamma igårkväll...ohh myys på hög grad!

idg kommer jonte igen=) ja blir så glad i din närvaro! kan inte beskrivas med ord! du är bara min honey!<3

så idag ska vi mysa och kolla på "erick o mackan" ja har börjat följa de. de är faktiskt roligt=)

imorn börjar ja mina två sista veckor på kommunen café linné...julle sa att de var roligt där och rätt slappt, så ja känner att ja kommer att ha de bra där=)

ja skulle vilja börja träna med något men ja känner att ja inte kommer att hinna de. ja skulle vilja följa med jonte till gymmet=) de skulle varit roligt att testa på, men ja vågar itne riktigt och ja tycker de är pinsamt, ja menar dem som är där kan ju sin grej så kommer ja där o kan inte något. fast jakan ju lära mig av hjärtat<3

kanske skulle snacka om de.

sen har ja o jonte snackat om att åka utomland nästa år...:) tycker ja låter som en superduperbra idé! hihi:) de krävs bara att man är snål tills dess med pengarna? hmm jadu:) jo jag kan om ja vill och ha tålamod för att ja vet att ja kommer ha sjukt kul där med dig älskling<3

nu börjar du kanske med att tillfriskna vilket är jättebra. jag är här för dig om de skulle avra nått..

jo ja vet att min inlägg handlar mest om jonte men de ör bara för att jag är sjukt kär i han!

jag älskar dig jonathan bengtsson<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 11 februari 2009 22:47

skolan denna vecka som ahr gått har varit bra förutom aatt de finns en person som man stör sig jävligt mycket pÅ!:@ ohhhh!:( imorn ska man till spången o leka hahaha:P vi ska vara som femåringar:P kulkul!:) eller inte..ska ha varm oboy med miiiiig=) ...

Av Becca - 9 februari 2009 23:24

fredag: jontehjärtat kom hit o vi sov över=)<3 älskar han obeskrivligt mycket!:)<3 lör: tränade, hemma hos hanna o kollade på melodifestivalen och linda var där,sen drog jag vidare till ellan. jonte var där o massa andra folk..jonte sov hos mig...

Av Becca - 5 februari 2009 19:29

idag vid kvart över 9 åkte jag till halmstad, väl inne i ishallen gick de inte så jättebra heheh:P ja ramlade en del hehe:P menmen, de var skoj ändå=) tack för en härlig dag. idag har ja itne mått så bra. har varit lite osäker o så men annars så ha d...

Av Becca - 4 februari 2009 20:10

nu sitter jag o väntar påa tt älskling ska ringa mig=) de blev inget gym idag..tränade i mån o tis. får vila lite=) o dessutom känner ja mig inte riktigt kry heller!:( usch o fy!:( imonr gäller de att åka skridskor=) sååå skoj de ska bli, fast utan j...

Av Becca - 4 februari 2009 16:59

snäälla,snäälla,snälla jonte kom hit till mig:) idag hade man prov.hehe gick ju som de gick om man inte pluggat tillräckligt:P snart ska ja börja plugga lite granna:P fast kanske ta någon matbit först:) hungirg:) sen ikväll blir de träning med ica=)...

Ovido - Quiz & Flashcards