Direktlänk till inlägg 23 december 2008

dagen före dopparedagen=) 23 dec=) o ingen julkänsla..jävla snöööö!

Av Becca - 23 december 2008 11:31

faan ingen snö den 23 december, de är solsken ute..de är fan tragiskt!

nu är nog allt ordnat föroppningsvis. de blír inge lång bloggning idagh heller för att jag har lite saker att göra såsom att diska, gå ut med soperna, städa på mitt rum..tråkigt men man måste ju göra lite. nu har ja precis kommit hem från en shoppingrunda där ja handlat två julklappar..egentligen vill jag handla mer men inga pengar jag har,:/

mamma får handla mer till mormor...denna julen kommer jag att vara utan anders. det känns så trist. så fruktansvänrt trist..faaan..jag sitter här o böla för de o så lyssna jag på julmusik...hur lågt kan man sjunka...

idag ska ja o hjärtat hämta mamma för hon ahr julhandlat lite mat tills imorn på ica. sen ska ja iallafall spela bingolotto=) första gången på detta år asåå:P bara för att ja snmodde hjärtat present som han fick av sitt jobb haha:P vem vet, de kanske blir någon vinst=)

hoppas,hoppas,hoppas=)

sen hoppas jag att hjärtat kommer att vara här ikväll<3

älskar dig superdupermycket min älskling<3

sen imorn är de juleafton=)

ha en bra dag.

här komme lite bilder på allt möjligt typ som

  • min dekoration i rummet,
  • vår hallspgel gick i sönder för någon dag. bara trillade ner,
  • vårt storarum i juletid,
  •  en julkula,
  •  vår STORA gran! då menar ja STORA!:O:P jag kommer knappt in på rummet nu.
  •  några bilder på mig i lockigt hr..kanske skulle ja permanenta de igen..eller vad tycker ni?
  • mitt underbara halsband som ajg fick av min älskling<3

idag fyller min förra låtsadspappa år och min moster=) grattis på er daag=):):):)

 
 
Tanja

Tanja

23 december 2008 22:41

faaan vad finns halsband :D Gulligt av han!

http://tanjalarsen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 11 februari 2009 22:47

skolan denna vecka som ahr gått har varit bra förutom aatt de finns en person som man stör sig jävligt mycket pÅ!:@ ohhhh!:( imorn ska man till spången o leka hahaha:P vi ska vara som femåringar:P kulkul!:) eller inte..ska ha varm oboy med miiiiig=) ...

Av Becca - 9 februari 2009 23:24

fredag: jontehjärtat kom hit o vi sov över=)<3 älskar han obeskrivligt mycket!:)<3 lör: tränade, hemma hos hanna o kollade på melodifestivalen och linda var där,sen drog jag vidare till ellan. jonte var där o massa andra folk..jonte sov hos mig...

Av Becca - 5 februari 2009 19:29

idag vid kvart över 9 åkte jag till halmstad, väl inne i ishallen gick de inte så jättebra heheh:P ja ramlade en del hehe:P menmen, de var skoj ändå=) tack för en härlig dag. idag har ja itne mått så bra. har varit lite osäker o så men annars så ha d...

Av Becca - 4 februari 2009 20:10

nu sitter jag o väntar påa tt älskling ska ringa mig=) de blev inget gym idag..tränade i mån o tis. får vila lite=) o dessutom känner ja mig inte riktigt kry heller!:( usch o fy!:( imonr gäller de att åka skridskor=) sååå skoj de ska bli, fast utan j...

Av Becca - 4 februari 2009 16:59

snäälla,snäälla,snälla jonte kom hit till mig:) idag hade man prov.hehe gick ju som de gick om man inte pluggat tillräckligt:P snart ska ja börja plugga lite granna:P fast kanske ta någon matbit först:) hungirg:) sen ikväll blir de träning med ica=)...

Ovido - Quiz & Flashcards