Alla inlägg den 1 december 2008

Av Becca - 1 december 2008 15:37

måndag!:)

idag har ja jobbat hela dagen. så ja kom precis hem. idag ska ja ta de lugnt hela daaagen=) kanske lite plugg om ja orkar:P ligger lite efter:p

nu är all julprydnad uppsatt med. mamma hon springer här runt o runt:Phaha

älsklingen kommer förbi efter han har tränat ikväll med<3 MUMS!

idag har julle hälsat på oss på jobbet, han har jobbat där 1 månad innan så de var därför. han kanske börjar efter jullovet med hörde ja, fast då är ja inte där.

där ja jobbar heter Café Linné och man lagar och bakar mat med utvecklingsstörda åt personalen på Kommunen och tar betalt och så. lite tufft men ja klarar ju ja helt klart!:)

nu ska ja kolla bilddagboken och sen lite andra bloggar sen ska ja nog kolla lite på tv hade ja tänkt mig=)

ha de bra alla

här kommer 2 bilder på mitt jobb:)

Av Becca - 1 december 2008 00:45

idag har de varit julskyltning:)

de började med att ja skulle inte gå med jonte, de var lite trist tyckte jag. imed att ja hade sett fram emot de mycket! men men:( de kommer väl fler gånger.

sen skulle ja gå med Hanna, men de var så att ja kom på att ja o Jennifer skulle baka pepparkakor.

så förlåt Hanna:/

men iallafall så gick ja till Jennifer o vi gick ut en runda, sen gick vi hem till henne igen. åt lite mat o så... sen bakade vi=) massa mys var de! näääiiz=)

sen kom jonte o hämtade mig vid halv 9. o vi stack hem till mig. o här myste vi, finns inget bättre än att vara med dig själv älskling<3

så nu sitter ja här vid datorn och klockan är kvart i 12. mamma är inte hemma med för den delen.

nu ska ja sova, godnatt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards