Alla inlägg den 9 december 2008

Av Becca - 9 december 2008 20:12

idag när ja kom hem så satte ja mig o pluggade till klockan 4. sen träffade ja jonte i 10 min kanske...:( ville ju ha han upp til mig men han hade itne riktigt tid idag:(

o sen fortsatte ja o pluugga till klockan sex...vet ni hur stolt jag är över mig själv! ja är så glad att ja tog mig igenom de:) hahha för andra verkar de vara en piss i havet. men ja hatar verkligen läxor o ha nog inte gjrot någon på ett helt halvår..ja överdriver nog faktiskt inte. har inte haft lusten, men nu känner ja mig sååå jävla glad över att ja gjorde de! så diag gjorde ja 5 läxor=) så ska ja läsa lite ikväll efter ja ringt till jonte o kanske innan.

ska prata med han vid halv 10...åhh lååång tid kvar:(

imorn ska ja till skolan klockan 8.00 för att ja ska skriva APU-rapport..o sen börjar vi 9.15 med datorkunskap..oh ja har prov imorn med..vet inte i vad..för de är så mycket just nu! o helst vill ja bara koppla bort allt o umgås med min älskling<3

ha de brallihooppppa;D

Av Becca - 9 december 2008 12:29

nu sitter ja på min datorkunskap. har bara en lektion kvar o de är engelska;) skönt! men jobbigt för vår lärare britta är lite förvirrande:( menmen...

idag ska ja plugga för jonte har inte nog inte tid idag för mig:( kanske kommer han senare ikväll, hoppas! ohh ja tycker om dig så mycket!:)

har precis gått igenom PowerPoint så nu är de bara att börja jobba:P

ha de bra alla!:)

Ovido - Quiz & Flashcards