Alla inlägg den 7 december 2008

Av Becca - 7 december 2008 23:10

nu är de kväll o hjärtat har precis åkt hem.

vi har solat o handlat mat på konsum. de var egentligen meningen att han skulle sova här men de skulle nog inte vara så bra egentligen. han måste ju hämta sina jobbakläder o jobbemat o duscha oo sånt. självklart ville ja verkligen att han skulle slumra till hos mig=)

de bästa som finns.

men vi träffas imorn, för att jag ska följa med han imorn till ljungby imorn=)

då han väntar på mig klockan 4 när ja slutar.

som sagt, skola imorn  som ja inte varit i på 4 veckor. tiden har gått sjukt snabbt genom apu:n

men de har varit skoj. hmm har lite läxor att ta igen men de fixar jag=)

så nu tänkte ja ta mig lite o äta. ska nog ta jontes keso:P den glömde han:)

nej nu ska ja sova=) ha de bra alllihoopa o ja börjar inte förräns klockan 9.20 imorn=) skönt!=)

sov gott!

Av Becca - 7 december 2008 17:10

är de 2 advent idag eller inte? brukar de itne vara på söndagar?:D

ska bara skriva kortfattat om min helg för jag är inte på skrivhumör idag faktiskt men ja känner samtidigt att ja måste uppdatera lite:P


fredag: jag följde med hem till hjärtat och sen solade vi. hände inte så mycket mer. älskar att umgås med dig!

Lördag: hjärtat stack till göteborg för att kolla på fitnessmässan. jag stack till hässleholm med mami! jag köpte parfymen Armani till min älskling. lovat han den och mina pengar tog slut:P o ja träffade Pingu på Nisses i hässleholm med:P han delade ut tomteluvor till små barn, mys!

o de kommer en bild på när ja är påväg hem i bussen. tråkigt!:P

hjärtat kom till mig på kvällen. han fick sin parfym, han blev jätteglader:) o ja med. den luktar så fruktansvärt gott att ja inte vad ja ska ta mig itill. blir galen i hans omgivning! ohhh MUMS på min läckerbit!<3

sen körde han mig så ja fick sola o han väntade på mig. sen körde vi lite. stack hem till mig o sen ringde robin. o vi skjutsade honom till lina N.

sen fick vi köra jesper tiill lina med, sen åkte vi hem.

de var meningena tt han skulle hem . så han testade mig lite.o till slut följde han mig upp..ohh jag är så käår att jainte vet vart jas ska ta mig vägen! JAG ÄLSKAR DIG!<3

sen somnade han,

Söndag: vi sov till havl 11 kanske. låg o myste i sängen tills klockan blev kanske tolv erller 1. ville inte släppa dig!

han åkte hem o ja åt lite fruktost..

ohh när ja skulle dela på brödet med kniven, shiet ja högg mig själv i handen. man såg ju köttet, jag blev vit o kände mig snurrig. hade de varit lite värre hade ja nog svimmat..de var inte långt ifrån de!

mami plåstrade om mig.<3

o ja har varit darrig på handen sen dess!:(

mamma åkte hem till tommmy vid halv 2 kanske. hon ska vara där tills imorn.

o ja gick o la mig i sängen o sov till halv 4. kommer väl inte somna ikväll:/

sen diskade ja. o nu sitter ja här.

jag o hjärtat ska sola ikväll=)

nu ska ja göra nått ja itne vet vad de är men de kommer ja säkert på!¨

ha de bra allihooopa!:)

take care;D

Ovido - Quiz & Flashcards