Alla inlägg den 4 december 2008

Av Becca - 4 december 2008 15:37

torsdag och en bra dag på jobbet har de varit

kände imorse att ja verkligen inte ville gå dit..men ja har faktiskt varit duktig idah.

jag har varit själv i cafét en liten längre stund iadg. och då tog ja hand om kunder och diskade o sånt :)

idag kommer hjärtat o ghämtar mig.

jonte har köpt ny bil med=) en BMW.. den bilen gillar ja jättemycket=) så msyigt är han gasar på och man känner hur man trycks bakåt=)

invigt bilen igår då:)

så igår kom ja hem vid tolv, kanske däröfr ja var så trött idag när ja vaknade.

och ja var kallsvettig med:(

mamma ska ta mig till en doktor snart. ska göra en genomkollning på mig med mina värden o sånt skit så hon ringer imorn.

idag ska jonte träna så ja får åka hem innan sju men bara ja får vara nära han minst 10 min så går de bra men helst av allt vill ja har han närma mig hela tiden för ja är sååååååååå KÄR!

ja har inte så mycket säga mer än att här är en bild på mig när ja är ensam i cafét o dricker den goda smil:) o en bild på smil:)

och självklart en bild på jobbet=)

ha de bra alla och snart är de julafton=)

Ovido - Quiz & Flashcards