Alla inlägg den 3 december 2008

Av Becca - 3 december 2008 17:55

idag vaknade ja av att mobilen stod o ringde klockan kvart över 5..

hoppade in i duschen, tog på mig lite kläder och åt frukost. sen mätte ja emme vid bussen.

vi var framme vid 8, sen började hon att färga mitt hår och sen toppade hon de och till sist stylade de. jag blev jättenöjd med resultatet faktiskt. MVG Emme(Y):)

sen åt vi på McDonkan. gotti! och sen hade hon lektion igen och då passsade ja på att gå till några affärer. där ja inhandlade en mössa,vantar och hårnålar(se bild)

 och en julklapp till mamma=)

första julklappen inhandlades idag och nästa gör de på lördag:) mums!

snart har ja väl inga pengar kvar xD men tur är att mamma finns nära mig;)

idag kommer jonte o hämtar mig med en ny bil=) är så glad för hans skull!

take care everybody=)<3

före och efter färgning..

Ovido - Quiz & Flashcards