Alla inlägg den 5 december 2008

Av Becca - 5 december 2008 23:35

de var sista dagen på jobbet och de gick bra. de var lite besvikna på mig men ja skiter i de för ja blev iallafall godkänd! så de så!:)

kom hem och hjärtat hämtade mig vid 4. sen åt ja pizza hos dem och sen körde vi o solade=)

sen åkte vi hem till robin. o sen hyrde vi film=)

o nu har han åkt hem:( fan vad trist för jag mår så bra i din omgivning och guuuuuuud vad du ville mysa idag=) bara höll om mig o pussade på mig. du o jag hjärtat, jag älskar dig<3

så nu sitter ja här, trött som ja är=(

jobbig dag imorn, jonte ska till gööööteboorg! till fitnessmässan typ. lite nervös för bilresan upp men han lovade mig att köra försiktigt ocha tt han skulle ringamig när de var framme. mums!

själv ska ja till hässleholm o köpa parfym till älsklingen min och om ja sedan har tur så kommer han nog till mig=)

bra dag imorn? ja faktiskt!

nu ska ja ringa hjärtat och sen ska ja faktiskt sova

men först innan de ska ja kolla busstider tills imorn=)

ha de bra alla!

Jonathan Bengtsson<3

Ovido - Quiz & Flashcards