Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

kallt o ruskigt!:(

Av Becca - 11 februari 2009 22:47

skolan denna vecka som ahr gått har varit bra förutom aatt de finns en person som man stör sig jävligt mycket pÅ!:@ ohhhh!:(

imorn ska man till spången o leka hahaha:P vi ska vara som femåringar:P kulkul!:) eller inte..ska ha varm oboy med miiiiig=) mumsigt!"

idag har ja varit trött o så har ja beget mig till fritidgården^^

kom nyss hem=)

nu väntar ja på jontehjärtat, han ska sova hos miiig=)

ha de fint allihopa=)

 
 
Sara

Sara

13 februari 2009 21:58

Svar: Tack desamma :)

http://saralicious.blogg.se

 
Sara

Sara

13 februari 2009 21:59

Svar: eller jaha, haha ja så säger man nog ;P

http://saralicious.blogg.se

 
amanda falk

amanda falk

14 februari 2009 19:36

vad fina alla var i sin a klänningar :D
Ha en underbar kväll och en
fortsatt mysig alla hjärtans dag!

http://amandajosefine.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 9 februari 2009 23:24

fredag: jontehjärtat kom hit o vi sov över=)<3 älskar han obeskrivligt mycket!:)<3 lör: tränade, hemma hos hanna o kollade på melodifestivalen och linda var där,sen drog jag vidare till ellan. jonte var där o massa andra folk..jonte sov hos mig...

Av Becca - 5 februari 2009 19:29

idag vid kvart över 9 åkte jag till halmstad, väl inne i ishallen gick de inte så jättebra heheh:P ja ramlade en del hehe:P menmen, de var skoj ändå=) tack för en härlig dag. idag har ja itne mått så bra. har varit lite osäker o så men annars så ha d...

Av Becca - 4 februari 2009 20:10

nu sitter jag o väntar påa tt älskling ska ringa mig=) de blev inget gym idag..tränade i mån o tis. får vila lite=) o dessutom känner ja mig inte riktigt kry heller!:( usch o fy!:( imonr gäller de att åka skridskor=) sååå skoj de ska bli, fast utan j...

Av Becca - 4 februari 2009 16:59

snäälla,snäälla,snälla jonte kom hit till mig:) idag hade man prov.hehe gick ju som de gick om man inte pluggat tillräckligt:P snart ska ja börja plugga lite granna:P fast kanske ta någon matbit först:) hungirg:) sen ikväll blir de träning med ica=)...

Av Becca - 3 februari 2009 17:45

ohhhhh vad jag saknar dig min älskling<3 JÄTTEMYCKET!:( idag har de varit en rätt lugn dag..lite plugg o så..gymmade efter skolan..tränade rygg idag..rätt jobbigt men jätteskönt när man gjort de=) när ja kom hem tog ja de lugnt i någon halvtimme s...

Ovido - Quiz & Flashcards