Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Becca - 4 februari 2009 20:10

nu sitter jag o väntar påa tt älskling ska ringa mig=)

de blev inget gym idag..tränade i mån o tis. får vila lite=)

o dessutom känner ja mig inte riktigt kry heller!:( usch o fy!:(

imonr gäller de att åka skridskor=) sååå skoj de ska bli, fast utan jennie, då är inget kul:( jävla bertil, envis som fan var han:( ohhh blir fgalen...men man kan ju inte få allt här i världen så jennie du får bvara ute o gå istället:( stackare!:(

nej men nu ska ja gå o stänga av duschen som står o droppar, varit lite irriterande hehe:P

ha de nice=) jag saknar min gamla klass med något fruktansvärt=) här är en bild på allihopa sista dagen=)

kolla in mina länkar till höger, de är dem bloggar jag läser=)


jag älskar jonte mest i hela väääärlden:)<3

Av Becca - 4 februari 2009 16:59

snäälla,snäälla,snälla jonte kom hit till mig:)

idag hade man prov.hehe gick ju som de gick om man inte pluggat tillräckligt:P

snart ska ja börja plugga lite granna:P fast kanske ta någon matbit först:) hungirg:)

sen ikväll blir de träning med ica=)

o då får ja förhoppningsvis träffa hjärtat mitt:)

ohh jobbigt som FAN!

aja är inte på humör nu längre ha de bajs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards