Alla inlägg den 2 december 2008

Av Becca - 2 december 2008 18:16

ja, nu sitter ja här för att avreagera mig lite...

ja har nyss kommit hem från byn, ja följde med sara för att hon skulle köpa cigg.

o guuud vad de snöar ute! sjukt, ja lovar att ja såg ut som en snögubbe när ja kom. kallt o blött, men gud så mysigt!

ikväll så händer ingenting, ja blir ensam hemma idag med. mamma är hos tommytommytommy... och hjärtat har inte tid att komma hit, BAJS!

vilken ROOOLIG kväll juh. kanske ska lägga mig tidigt idag, ja menar  ja ska upp tidigt imorn. jag ska följa med Emme till Halmstad. där ja ska vara någon sorts hårmodell. hon ska slinga och styla mitt hår. bussen går tjugo i 7:( så är ja ensam hemma imrorn bitti. hoppas bara tt ja kommer upp! ja kommer vara slut imorn kväll.

nu haar jag absolut ingeting att göra! tråkigttråkigttrkåigt!

men ha de bra alla.

här är en bild på min julstjärna i mitt rum och jag käkadelite nudlar innan med mjölk! gottii!<3

Jonathan Bengtsson du är bara min, bara min! du är min älskling..fan vad ja saknar dig sjukt mycket..älskar dig<3


Av Becca - 2 december 2008 12:45

igår kom min älskling till mig o var här en timme drygt:) mums på den heta saken! blir galen så fort ja ser han:)<3

sen drog han o tränasde med matte. o jag drog ut med sara g:) de var längesen vi pratade, men när vi pratar så pratar vi bara om vuxna saker;) he he he!

de var trevligt. sen somnade ja:)


  • imorse när ja vaknade så var ja ganska så pigg. sen när ja tog på mig mina kläder kände ja hur ont de gjorde i min mage:( ville bara krypa ner i min varma säng igen. men ja kunde inte för att min BF lärare skulle komma på besök vid 11:00 så de var bara att masa rumpan min dit:P

jag har så gott som diskat HELA dagen..de låter tråkigt ja vet men de går snabbt o de är lite skoj serru:P och nidag har vi bakat toscakaka med. kolla bilden här under inlägget, visst ser de riktigt gott och mysigt ut!:D

så kom då han Henrik. vi satt och snackade o han tyckte att de gick bra för mig och de gör min andra hanledare på jobbet med! plus i kanten, rebecca(Y)

fast när ja började käkade på min kokta fick med vitvinsås så mådde ja riktigt illa. så ja gick hem istället.

vet inte vad som händer idag? kanske träffa jontehjärtat ikväll om ja har tur för han ska fixa bilen idag med. så tråkigt i detta ruskiga vädret, tänker på dig honey<3

hoppas ja får träffa han ikväll, hoppas!


nu börjar ja fundera lite på julklappar med. ni har kanske något tips vad man kan köpa till en mormor som inte gillar att baka utan hon jobbar på kommunen så hon är rätt cool för att vara mormor:)

och sen till min mamma.

ja, ja hoppas att ni vet vem min mamma är. vad kan man köpa till min lilla söta mammi!<3

några tips!!!

Ovido - Quiz & Flashcards