Alla inlägg den 14 december 2008

Av Becca - 14 december 2008 23:52

ohhh först ville ja bara tacka mina underbara pojkv'n för vabd han gjorde idag=) jag har aldrig kännts såhär starkt för en underbar person=)

JAG ÄR SÅÅÅ HÄÄÄR JÄÄÄVLA KÄÄÄÄR!

Av Becca - 14 december 2008 14:52

hejsan hoppsan=)

idag är de tredje advent redan, sjukt vad tiden går fort. om en vecka är det sista ljuset tänt:) trevligtrevligt!=)

igår så avr jag med bea=) längesen vi hittade på något. vi drog ut o sen gick vi till robin. sen gick vi hemt ill timmy och där var söta linda med=) lägnesen man träffade dig med=(

sen kom älsklingen o hämtade mig o lämnade bea hemma hos sig o sen körde vi hem till mig=) därhan stannade till halv två kanske=)

mycket bra!

fast jag tyckte att han kunde stanna hela natten=)


idag vaknade jag vid 11. åt lite o satte mig vid datorn.

lite senare kommer jonte hit=) myys=) sen ska vi skjutsa ut mamma till tommy vid sjutiden. så sover hon där. o jonte ska träna ikväll...:(

ikväll ska ja fixa en läxa som ska vara inlämnad imorn:( usch o fy o blä..sen ska ja diska o gå ut med soperna.

men nu ska ja göra något annat..

här kommer några bilder, känner att jag vill lägga upp lite så ni vet vad som händer o så=)

ha de bra!:D


här är en bild på mig o bea innan marknaden 07...hahha fuullt liv var de=)

sen en bild på min tunga hah=)

o en bild på min mycket saknade klass:(

o en bild på en båtmast smo jag tog i halmstad o gjorde om lite...tyckte den blev rätt niiice=)

www.bilddagboken/candy.se
Ovido - Quiz & Flashcards