Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Becca - 28 oktober 2008 11:14

Bara 2 dagar kvar=) tills pengarna kommer, jag kan ju tala om för er att dem är väldigt efterlängtade=)

jag har kanske 18 kr kvar på mitt fattiga konto!


Idag är de tisdag och andra dagen på Höstlovet...

Igår tog jag de lugnt=) följde med hem till hjärtat när han hade slutat jobba=) där jag stannade till 8 och sen skulle han träna. så jag fick åka hem. men jag fick träffa han igen vid halv 10 tiden=) wiiie då blev becca glad=)

Du anar inte människa hur mycket jag tycker om dig och hur glad jag är för att ha dig i mitt liv<3 MUCHO LOVE<3

idag ska ja plugga engelska:/ trist som fan men ja måste ta igen...

sen vid 4 blir de åter hem till hjärtat, där ja stannar typ till sju för sen ska han på möte-.- :P

så ska ja hinna duscha med...ta på mig...göra mig iordning...jag tror ja hinner om ja sticker nu=)


hur stavar man "höst" på engelska?!?!


take care friends:)


(Cilla på höstbilden)

Ovido - Quiz & Flashcards