Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Becca - 31 oktober 2008 15:42

tja alla bloggläsare, nu kommer jag med ett nytt inlägg=)

igår så var ja me bea och sen stack jag till sara. sara hade fest så där drack man två cider o sprang runder.

sen var de fritidsgården som gällde, där för de mesta jag låg o sov. somande vid halv 3 till halv 6..sen gick de 40 min o jag somnade om till klockan sju:P

de var både skönt och lite tråkigt eftersom jag missade allt^^ menmen...

kom hem vi 8 imorse o däckade direkt i min varma goa säng=)

mamma kom o väckte mig vid kvart över 1...åt frukost..

o jag tänkte nyss att klockan var typ 14.00 men klockan är ju 16.00...tiden springer iväg..

snart ska ja hoppa in i duschen o sen hem till jonte=) Mysfaktorn på HÖG nivå=)

snart lider hjöstlovet mot sitt slut:( fälla en tår eller nått..

men ha de bra allihoopa=)

Ovido - Quiz & Flashcards