Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Sunday

Av Becca - 26 oktober 2008 13:06

Dropp Dropp Dropp...

Dropp Dropp...

Dropp...



Idag regnar de en del och det har blåst något fruktansvärt mycket både igår och idag...

Jag mår faktiskt bra idag. Och tanken på att det inte är skola imorn och på hela veckan gör mig ännu nöjdare. Höstlov är underbart<3

Så nu börjar min förskylning gå bort lite för var dag, skönt!

Fast hostan sitter i ännu.

Mamma gav sig iväg med Alexandra och Sanna till IKEA idag för att inhandla lite stuff till vår lägenhet, bland annat, en taklampa, ett bord,gardinskit haha och en bordslampa.

Vår soffa kommer om 4 veckor skulle jag tro....-.- 


Idag åker jag nog kanske hem till hjärtat mitt<3

Om inte så ska jag och Bea leka lite=)


Men ha de fint!

sweet kisses to all!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 11 februari 2009 22:47

skolan denna vecka som ahr gått har varit bra förutom aatt de finns en person som man stör sig jävligt mycket pÅ!:@ ohhhh!:( imorn ska man till spången o leka hahaha:P vi ska vara som femåringar:P kulkul!:) eller inte..ska ha varm oboy med miiiiig=) ...

Av Becca - 9 februari 2009 23:24

fredag: jontehjärtat kom hit o vi sov över=)<3 älskar han obeskrivligt mycket!:)<3 lör: tränade, hemma hos hanna o kollade på melodifestivalen och linda var där,sen drog jag vidare till ellan. jonte var där o massa andra folk..jonte sov hos mig...

Av Becca - 5 februari 2009 19:29

idag vid kvart över 9 åkte jag till halmstad, väl inne i ishallen gick de inte så jättebra heheh:P ja ramlade en del hehe:P menmen, de var skoj ändå=) tack för en härlig dag. idag har ja itne mått så bra. har varit lite osäker o så men annars så ha d...

Av Becca - 4 februari 2009 20:10

nu sitter jag o väntar påa tt älskling ska ringa mig=) de blev inget gym idag..tränade i mån o tis. får vila lite=) o dessutom känner ja mig inte riktigt kry heller!:( usch o fy!:( imonr gäller de att åka skridskor=) sååå skoj de ska bli, fast utan j...

Av Becca - 4 februari 2009 16:59

snäälla,snäälla,snälla jonte kom hit till mig:) idag hade man prov.hehe gick ju som de gick om man inte pluggat tillräckligt:P snart ska ja börja plugga lite granna:P fast kanske ta någon matbit först:) hungirg:) sen ikväll blir de träning med ica=)...

Ovido - Quiz & Flashcards